Наше підприємство після виходу чергової версії програмного забезпечення Jaltest Soft & Info 24.3 планує проведення навчального тренінгу з діагностики використовуючи можливості цього програмного забезпечення.
Тренінг буде проходити у м. Бар на базі Барського фахового коледжу транспорту та будівництва
Нажаль термін проведення, який плпнувалося провести з 16 грудня 2024р після виходу наступної версії діагностичного ПЗ 24.3 наше підприємство змушено було перенести на 19 січня 2025 року. Це повязано із становищем у країні. Всі умови проведення тренінгу зберігаютьсмя.
Умови участі
– оплата з підприємства за 1-2 слухачів у розмірі 300 Євро (у перерахунку до гривні з ПДВ)
– оплата за харчування та проживання із розрахунку 615,00 грн за одного слухача в день з ПДВ.
– оплата здійснюэться на розрахунковий рахунок нашого підприємства ыз врахуванням ПДВ
Довідки за посиланнями сайту. Можливе коригування терміну проведення тренінгу у залежності від становища у країні.
Остаточна програма тренінгу.
- Загальні засади побудови інформаційної архітектури вантажного автомобіля. Передача інформації з ліній зв’язку автомобіля. CAN шини. Побудова інформаційної системи її основі. Обмін інформацією та управління системами автомобіля через CAN шину. Пряме підключення до блоків для діагностики через CAN шину та ремонт,
- Паливні системи на автомобілях Євро 5 та 6. Будова, особливості роботи та діагностики систем. Основні несправності, їх попередження та ремонт
- Системи зниження токсичності на автомобілях Євро 5 та 6. Особливості роботи, обслуговування, діагностика та попередження відмов, основні несправності та їх усунення
- Система підготовки повітря на сучасних автомобілях (APM) Конструкція, особливості роботи, діагностики та ремонту. Основні несправності та їх усунення. Особливості заміни. Особливості використання ПЗ Jaltest Soft та «Knorr-bremse Diagnostic» для роботи з APM
- Діагностика несправностей електронних блоків та компонентів автомобіля, їх ремонт та обслуговування, у тому числі не підключених до транспортного засобу (на столі), їх програмування. Прошивка модулів ECU до автомобілів Volvo/Renault Євро 6.
- Автономні обігрівачі Eberspaecher та Webasto. Будова та принципи роботи, обслуговування, основні відмови. Підключення як автономне так і на транспортному засобі. Діагностика, налагодження та ремонт
- Особливості роботи додаткового дилерського пакету «KB Diagnostic» у складі сканеру Jaltest з системами виробництва Knorr-Bremse
- Будова пневматичної мережі сучасного комерційного транспорту. Особливості її будови для тягача та причепа. Конструкція гальм та підвіски
- Особливості роботи та налагодження систем EBS Gen 2 для причепів. Заміна модулів керування, їх введення в експлуатацію та налагодження. Узгодження гальмівних зусиль тягача та причепа. Основні відмови, їх діагностика, ремонт та попередження відмов
- Особливості роботи сканера JalTest із версією програмного забезпечення 24.3. Робота з додатковим ПЗ Jaltest Info Plus. Його можливості та застосування
У якості учбового приладдя будуть застосовуватись модулі ECU до автомобілів Євро 6 Volvo/Renault, автомобілі стандартів Євро 5 та 6, причепи та причепний навчальний стенд виробництва Knorr-Bremse повністю моделюючий причеп із системою EBS Gen2 (knorr-bremse)