Проведення діагностичного тренінгу у листопаді-грудні

Наше підприємство після виходу чергової версії програмного забезпечення Jaltest Soft & Info 24.3 планує проведення навчального тренінгу з діагностики  використовуючи можливості цього програмного забезпечення.

Тренінг буде проходити у м. Бар на базі Барського фахового коледжу транспорту та будівництва

Нажаль термін проведення, який плпнувалося провести  з 16 грудня 2024р після виходу наступної версії діагностичного ПЗ 24.3 наше підприємство змушено було перенести на 19 січня 2025 року. Це повязано із становищем у країні. Всі умови проведення тренінгу зберігаютьсмя.

Умови участі

– оплата з підприємства за 1-2 слухачів у розмірі 300 Євро (у перерахунку до гривні з ПДВ)

– оплата за харчування та проживання із розрахунку 615,00 грн за одного слухача в день з ПДВ.

– оплата здійснюэться на розрахунковий рахунок нашого підприємства ыз врахуванням ПДВ

Довідки за посиланнями сайту. Можливе коригування терміну проведення тренінгу у залежності від становища у країні.

Остаточна програма тренінгу.

  1. Загальні засади побудови інформаційної архітектури вантажного автомобіля. Передача інформації з ліній зв’язку автомобіля. CAN шини. Побудова інформаційної системи її основі. Обмін інформацією та управління системами автомобіля через CAN шину. Пряме підключення до блоків для діагностики через CAN шину та ремонт, 
  2. Паливні системи на автомобілях Євро 5 та 6. Будова, особливості роботи та діагностики систем. Основні несправності, їх попередження та ремонт
  3. Системи зниження токсичності на автомобілях Євро 5 та 6. Особливості роботи, обслуговування, діагностика та попередження відмов, основні несправності та їх усунення
  4. Система підготовки повітря на сучасних автомобілях (APM) Конструкція, особливості роботи, діагностики та ремонту. Основні несправності та їх усунення. Особливості заміни. Особливості використання ПЗ Jaltest Soft та «Knorr-bremse Diagnostic» для роботи з APM
  5. Діагностика несправностей електронних блоків та компонентів автомобіля, їх ремонт та обслуговування, у тому числі не підключених до транспортного засобу (на столі), їх програмування. Прошивка модулів ECU до автомобілів Volvo/Renault Євро 6.
  6. Автономні обігрівачі Eberspaecher та Webasto. Будова та принципи роботи, обслуговування, основні відмови. Підключення як автономне так і на транспортному засобі. Діагностика, налагодження та ремонт
  7. Особливості роботи додаткового дилерського пакету «KB Diagnostic» у складі сканеру Jaltest з системами виробництва Knorr-Bremse
  8. Будова пневматичної мережі сучасного комерційного транспорту. Особливості її будови для тягача та причепа. Конструкція гальм та підвіски
  9. Особливості роботи та налагодження систем EBS Gen 2 для причепів. Заміна модулів керування, їх введення в експлуатацію та налагодження. Узгодження гальмівних зусиль тягача та причепа. Основні відмови, їх діагностика, ремонт та попередження відмов
  10. Особливості роботи сканера JalTest із версією програмного забезпечення 24.3. Робота з додатковим ПЗ Jaltest Info Plus. Його можливості та застосування

У якості учбового приладдя будуть застосовуватись модулі ECU до автомобілів Євро 6 Volvo/Renault, автомобілі стандартів Євро 5 та 6, причепи та  причепний навчальний стенд виробництва Knorr-Bremse повністю моделюючий причеп із системою EBS Gen2 (knorr-bremse)