Опційне обладнання

Діагностика для опційного обладнання

           Крім безпосередньо діагностичного обладнання компанія Cojali пропонує багато діагностичного програмного забезпечення до цього обладнання. Крім базового програмного забезпечення оріентованого на групи транспортних засобів (CV, LTL, OHW, AGV, MHE та Marine), які описані окремо і є базовими для цих категорій транспортних засобів, пропонується додаткове (опційне) програмне забезпечення, яке розширяє можливості відповідного базового

На сьогодні опційне програмне забезпечення орієнтоване на розширення можливостей діагностики комерційного транспорту (CV та LTL)

Подивидись каталог

             У каталозі вказані ціни виходячи з їх вартості відповідного програмного забезпечення при прямому його завантаженні з серверу розробника при оплаті та крім цього 20% ПДВ.

             Розглянемо декілька прикладів такого програмного забезпечення:          

            

  3-ї генерації.

 

             ⦁ Knorr-Bremse

             Після вдалого закриття угоди по придбанню контрольного пакету компанії COJALI S.L. (виробника під торгівельною маркою JALTEST) проектом двох компаній стала інтеграція діагностичних функцій Knnorr-Bremse Neo Green у пакет діагностики  Jaltest Sof & Info, яку вже використовують на багатьох сервісах по всьому миру.

             На початок 2024 року  реалізовано перший етап проекту, який виглядає наступним чином

             На початку 2024 пропонувалися 2 окремі програмні продукти, які пов’язані між собою. Це Knorr-Bremse Diagnostics (“KB-Diagnostic”)  та відповідний діагностичний софт від Jaltest. На зараз вони пов’язані тільки через сумісне використання мультиплексору Jaltest Link v9 (в деяких випадках можлива інсталяція софта на лінках попередньої 8ї версії) та марочних перехідних діагностичних кабелів

             З метою оптимізації розробки сумісного діагностичного програмного забезпечення 22 версія програми Knnorr-Bremse Neo Green як окремого продукту була останньою.

             На зараз всі функції діагностики, технічної документації, обслуговування та ремонтні протоколи інтегровані у ядро програмного забезпечення  Jaltest Sof & Info та запускаються у разі оформлення додаткової підписки на модуль “KB-Diagnostic

             Програмне забезпечення Knorr-Bremse Diagnostics, та всі рішення стосовно його роботи розповсюджуються через дилерську мережу JALTEST. Починаючи з виходу сумісного програмного забезпечення інтегрованого до одного програмного пакету він буде працювати тільки через мультиплексор Jaltest Link v9. Станом на початок 2025 року вартість річної підписки на пакет Knorr-Bremse Diagnostics становить 595,00 Євро з ПДВ

Окремо прилад орыентований тыльки на роботу з обладнанням виробництва Knorr-Bremse із підпискою на 1 рік, коштує 2050,00 Євро з ПДВ. Він включає базовий набір 70001052 або 70001017 без додаткових перезхідних кабелів (включає тільки перехзідник ОБД та мультипін). Він може комплектуватись додатковими марочними перехідними кабелями під замовлення покупця

JALTEST  CENTRAL  SERVICES

З версії програмного забезпечення 25.1 з’явилася можливість програмування окремих блоків під заводські параметри транспортного засобу у відповідності до VIN коду. Це здійснюється виробником у віддаленому доступі до комп’ютера користувача за умови наявності в нього мультиплексора JALTEST LINK v9.  Далі перелік блоків з якими на 1.01.2025 можливе здіснення цього програмування (він постійно розширюється).  

До уваги користувачів – сервіс працює тільки починаючи з версії прграмного забезпеченн 25.1. На старіших версіях взагалі не працює.

Calibration update Cummins

Central computer calibration update International

Parameter modification Paccar MX PCI, GHG14, GHG17

DAF SAC ECU programming

DAF EBS 3 ECU programming

DAF VIC-3 Euro 6 ECU programming

DAF EURO 6 ECU CMF parameter modification

DAF Euro 6 EST-54 ECU programming

DAF ECS-DC4/ECS-DC5 ECU programming

DAF ECS-DC3 ECU programming

DAF ECS-DC6 ECU programming

DAF EBS 2 CAN ECU programming

DAF Euro 6 BBM ECU programming

DAF PCI Euro 6 >2017 ECU programming

Mercedes-Benz EGS/VGS NAG2.1 ECU programming

Mercedes-Benz GEN4 MCM ECU programming

Mercedes-Benz GEN4 CPC ECU programming

Mercedes-Benz GEN4 ACM ECU programming

Mercedes-Benz GEN4 TCM ECU programming

Mercedes-Benz GEN4 EBS (WABCO) ECU programming

Mercedes-Benz GEN4 SSAM ECU programming

Mercedes-Benz GEN4 MDD ECU programming

Mercedes-Benz GEN4 MDP ECU programming

Mercedes-Benz GEN4 MPC ECU programming

Mercedes-Benz GEN4 VRDU ECU programming

Mercedes-Benz GEN4 RCM ECU programming

Mercedes-Benz ECU GEN4 EAPU programming

Mercedes-Benz GEN4 SSAM ECU parameter modification

Mercedes-Benz CDID2 ECU programming

Parameter modification of Mercedes-Benz ECU ASAM power take-off

Volvo/Renault DXI EAC1+ programming

Programming or updating of Volvo/Renault V3/V4 ECU FCIOM calibration

Volvo/Renault V4 IC ECU programming

Volvo/Renault V4 ECU VMCU parameter modification

Volvo/Renault Euro 6 APM (EAC2) ECU programming

Volvo/Renault V4 PRV Valve parameter modification

Parameter modification of Volvo/Renault DXI Euro 3,4,5 chassis identifier

Programming or updating of Volvo/Renault V3/V4 ECU RCIOM calibration

Volvo/Renault V4 ACM ECU programming

Volvo/Renault V4 EBS ECU programming

Volvo/Renault V3/V4 TECU ECU programming

Iveco Euro 6 ECU VCM parameter modification (0 “Coins” required)

Iveco payment gateway “Coin”

Parameter modification of Iveco ECU VCM Immobilizer Step 2 power take-off (1 “coin” required)

Programming of new Iveco ECU VCM immobilizer step 2 power take-off (1 “coins” required)

Parameter modification of Iveco ECU HI-TRONIX (Traxon) power take-off (1 “coin” required)

Programming of new Iveco ECU Hi-Tronix (Traxon) power take-off (1 “coins” required)

Iveco CBU ECU Programming (1 “Coin” required)

Detroit Diesel ACM ECU programming (1 “Coin” required)

Detroit Diesel CPC ECU programming (1 “Coin” required)

Detroit Diesel MCM ECU programming (1 “Coin” required)

Detroit Diesel TCM ECU programming (1 “Coin” required)

Detroit Diesel payment gateway “Coin”

Reset of EEPROM memory and Deutz EMR4 – EDC17 CV52 counters

MAN EAM ECU programming

.

             ⦁ Jaltest PTE

             Jaltest SST – це невелике портативне обладнання, призначене для перевірки правильності роботи активних і пасивні датчики швидкості. Він має два режими роботи, які включають тестування як датчика, так і ECU, до якого він підключений.

             Завдяки освітлювальній панелі світлодіодних пристроїв користувач може легко виявити потенційні помилки, не тягнучи з собою складні і складні випробування.

             Цей продукт дозволяє користувачеві значно скоротити час, витрачений на перевірку та виявлення несправностей визначення фокуса проблеми

БІЛЬШ НІЖ ПРОСТО ДІАГНОСТИКА