Опційне обладнання
Діагностика для опційного обладнання
- Home
- Single Service
Крім безпосередньо діагностичного обладнання компанія Cojali виробляє багато допоміжного та сервісного обладнання, яке відображено у загальному каталозі продукції
У каталозі вказані ціни виходячи з їх вартості на складі у Іспанії і потрібно враховувати перевезення та митне оформлення в Україні.
Розглянемо декілька прикладів такого обладнання
⦁ Модуль Jaltest ЕТМ – додатковий модуль до сканеру для автономного тестування модуляторів систем EBS


5
ЕТМ (Електронний модуль тестування) це додатковий модуль до програмного забезпечення Jaltest, який використовується для перевірки електронних модуляторів та різноманітних датчиків, використовуємих на комерційному транспорті. Виконується пряма перевірка безпосередньо компонента, без його зняття із транспортного засобу (або окремо від транспортного засобу), при цьому перевірка відбувається бистріше та точніше виконується пошук несправностей, пов’язаних з елементами вне компонента (розьєми, кабелі тощо)
Робота модуля дозволяє перевіряти компоненти, встановлені на вантажних автомобілях та автобусах різних моделей та виробників:
⦁ EBS модулятори Wabco та Knorr-Bremse, які використовуються на Mercedes-Benz, Volvo, Scania, DAF, Iveco …
⦁ Датчики швидкості обертання колес у системах ABS/EBS.
⦁ Датчики зносу гальмівних колодок
Вартість модуля без ліцензії становить 930,00 Євро.
У 2025 році для України діє акція – повна вартість для покупця – 650.00 Євро (термін дії програмного забезпечення прив’язується до термінів основного діагностичного програмного забезпечення. Починаючи з 2025 року до базового комплекту постачання модуля ETM додано 2 кабелі, це MDC08 – модулятори Wabco 4-тої генерації та MDC09 – модулятори Wabco 3-ї генерації.

⦁ Knorr-Bremse
Після вдалого закриття угоди по придбанню контрольного пакету компанії COJALI S.L. (виробника під торгівельною маркою JALTEST) проектом двох компаній стала інтеграція діагностичних функцій Knnorr-Bremse Neo Green у пакет діагностики Jaltest Sof & Info, яку вже використовують на багатьох сервісах по всьому миру.
На початок 2024 року реалізовано перший етап проекту, який виглядає наступним чином

На початку 2024 пропонувалися 2 окремі програмні продукти, які пов’язані між собою. Це Knorr-Bremse Diagnostics (“KB-Diagnostic”) та відповідний діагностичний софт від Jaltest. На зараз вони пов’язані тільки через сумісне використання мультиплексору Jaltest Link v9 (в деяких випадках можлива інсталяція софта на лінках попередньої 8ї версії) та марочних перехідних діагностичних кабелів
З метою оптимізації розробки сумісного діагностичного програмного забезпечення 22 версія програми Knnorr-Bremse Neo Green як окремого продукту була останньою.
На зараз всі функції діагностики, технічної документації, обслуговування та ремонтні протоколи інтегровані у ядро програмного забезпечення Jaltest Sof & Info та запускаються у разі оформлення додаткової підписки на модуль “KB-Diagnostic“
Програмне забезпечення Knorr-Bremse Diagnostics, та всі рішення стосовно його роботи розповсюджуються через дилерську мережу JALTEST. Починаючи з виходу сумісного програмного забезпечення інтегрованого до одного програмного пакету він буде працювати тільки через мультиплексор Jaltest Link v9. Станом на початок 2025 року вартість річної підписки на пакет Knorr-Bremse Diagnostics становить 595,00 Євро з ПДВ
Окремо прилад орыентований тыльки на роботу з обладнанням виробництва Knorr-Bremse із підпискою на 1 рік, коштує 2050,00 Євро з ПДВ. Він включає базовий набір 70001052 або 70001017 без додаткових перезхідних кабелів (включає тільки перехзідник ОБД та мультипін). Він може комплектуватись додатковими марочними перехідними кабелями під замовлення покупця
JALTEST CENTRAL SERVICES
З версії програмного забезпечення 24.2 з’явилася можливість програмування окремих блоків під заводські параметри транспортного засобу у відповідності до VIN коду. Це здійснюється виробником у віддаленому доступі до комп’ютера користувача за умови наявності в нього мультиплексора JALTEST LINK v9. Далі перелік блоків з якими на 1.04.2025 можливе здіснення цього програмування (він постійно розширюється).
Calibration update Cummins
Central computer calibration update International
Parameter modification Paccar MX PCI, GHG14, GHG17
DAF SAC ECU programming
DAF EBS 3 ECU programming
DAF VIC-3 Euro 6 ECU programming
DAF EURO 6 ECU CMF parameter modification
DAF Euro 6 EST-54 ECU programming
DAF ECS-DC4/ECS-DC5 ECU programming
DAF ECS-DC3 ECU programming
DAF ECS-DC6 ECU programming
DAF EBS 2 CAN ECU programming
DAF Euro 6 BBM ECU programming
DAF PCI Euro 6 >2017 ECU programming
Mercedes-Benz EGS/VGS NAG2.1 ECU programming
Mercedes-Benz GEN4 MCM ECU programming
Mercedes-Benz GEN4 CPC ECU programming
Mercedes-Benz GEN4 ACM ECU programming
Mercedes-Benz GEN4 TCM ECU programming
Mercedes-Benz GEN4 EBS (WABCO) ECU programming
Mercedes-Benz GEN4 SSAM ECU programming
Mercedes-Benz GEN4 MDD ECU programming
Mercedes-Benz GEN4 MDP ECU programming
Mercedes-Benz GEN4 MPC ECU programming
Mercedes-Benz GEN4 VRDU ECU programming
Mercedes-Benz GEN4 RCM ECU programming
Mercedes-Benz ECU GEN4 EAPU programming
Mercedes-Benz GEN4 SSAM ECU parameter modification
Mercedes-Benz CDID2 ECU programming
Parameter modification of Mercedes-Benz ECU ASAM power take-off
Volvo/Renault DXI EAC1+ programming
Programming or updating of Volvo/Renault V3/V4 ECU FCIOM calibration
Volvo/Renault V4 IC ECU programming
Volvo/Renault V4 ECU VMCU parameter modification
Volvo/Renault Euro 6 APM (EAC2) ECU programming
Volvo/Renault V4 PRV Valve parameter modification
Parameter modification of Volvo/Renault DXI Euro 3,4,5 chassis identifier
Programming or updating of Volvo/Renault V3/V4 ECU RCIOM calibration
Volvo/Renault V4 ACM ECU programming
Volvo/Renault V4 EBS ECU programming
Volvo/Renault V3/V4 TECU ECU programming
Iveco Euro 6 ECU VCM parameter modification (0 “Coins” required)
Iveco payment gateway “Coin”
Parameter modification of Iveco ECU VCM Immobilizer Step 2 power take-off (1 “coin” required)
Programming of new Iveco ECU VCM immobilizer step 2 power take-off (1 “coins” required)
Parameter modification of Iveco ECU HI-TRONIX (Traxon) power take-off (1 “coin” required)
Programming of new Iveco ECU Hi-Tronix (Traxon) power take-off (1 “coins” required)
Iveco CBU ECU Programming (1 “Coin” required)
Detroit Diesel ACM ECU programming (1 “Coin” required)
Detroit Diesel CPC ECU programming (1 “Coin” required)
Detroit Diesel MCM ECU programming (1 “Coin” required)
Detroit Diesel TCM ECU programming (1 “Coin” required)
Detroit Diesel payment gateway “Coin”
Reset of EEPROM memory and Deutz EMR4 – EDC17 CV52 counters
MAN EAM ECU programming
.
⦁ Jaltest PTE

За допомогою світлодіодного освітлення Jaltest PTE показує статус кожного електричного сигналу ISO 7638 та роз’єми ISO 12098, що забезпечує швидку та безпечну перевірку
⦁ JALTEST SST (Speed Sensor Tester)

Завдяки освітлювальній панелі світлодіодних пристроїв користувач може легко виявити потенційні помилки, не тягнучи з собою складні і складні випробування.
Цей продукт дозволяє користувачеві значно скоротити час, витрачений на перевірку та виявлення несправностей визначення фокуса проблеми
БІЛЬШ НІЖ ПРОСТО ДІАГНОСТИКА
- Посібники з усунення несправностей щодо кодів помилок
- Технічні дані системи
- Схеми
- Технічна інформація щодо транспортного засобу
- Інформація з технічного обслуговування транспортного засобу
- Пошук несправностей за симптомами
- Бюллетени и процедуры
- Норми часу
- Ручна діагностика