Навчання

Оскільки наше підприємство є офіційним дистриб’ютором продуктів під торгівельною маркою JALTEST, призначення яких є діагностика дизельних транспортних засобів гостро встає питання вміння користувача відповідного обладнання використовувати це обладнання для своєї професійної діяльності.

Обладнання такого високого професійного рівня доступу до параметрів транспортних засобів та їх корегування потребує відповідних знань та вмінь.

Це обладнання пропонують багато продавців, але тільки ми на сьогодні маємо дієву технічну підтримку та постійно діючи курси з підвищення кваліфікації.

РАДІСТЬ  ВІД  МЕНШОЇ  ВАРТОСТІ  ОБЛАДНАННЯ  ВІДЧУВАЄТЬСЯ  НАБАГАТО  МЕНШЕ  ВІД  РОЗЧАРУВАННЯ  ВІД  ВІДСУТНОСТІ  ПІДТРИМКИ

Починаючи практично з самого початку розвитку торгівельної мережі діагностичного обладнання нами була обрана модель повного його супроводження в експлуатації відповідно до моделі продажів його розробника та виробника

Ця модель забезпечує повне супроводження експлуатації обладнання та навчання персоналу користувачів.

У програмі продажів нашого підприємства є служба сервісної підтримки де кожен з наших клієнтів може отримати висококваліфіковану консультацію нашого сервісного інженера стосовно виниклої проблеми.

Починаючи з 2010 року наше підприємство проводить два – три рази на рік тренінги з підвищення кваліфікації для користувачів обладнання, де розбираються особливості роботи програмного забезпечення та помилки у використанні цього обладнання. Для цього у час підготовки до чергового тренінгу ми з’ясовуємо питання які найбільш проблемні по роботі з транспортними засобами. Під час тренінгів ці питання детально розбираються із демонстрацією на відповідних вузлах або системах цих транспортних засобів.

На Україні фактично немає навчальних закладів, які готують фахівців з діагностики та експлуатації комерційних транспортних засобів. Такий фахівець повинен досконально знати та розуміти роботу всіх систем транспортного засобу та розуміти їх сумісну роботу.

Виходячи з цього у 2023 році наше підприємство почало співробітництво з Барським фаховим коледжем транспорту та будівництва . На його базі наши фахівці проводять періодичні курси підвищення кваліфікації, а на базі самого коледжу та його викладачів формуються групи з вивчення ціх питань так кажучи з нуля.

Для реалізації цього проекту з підготовки кваліфікованого персоналу для ремонту та обслуговування відповідних транспортних засобів ми разом з виробником обладнання під маркою JALTEST передали до коледжу відповідний комплект діагностичного обладнання з максимальним наповненням для задач навчання.

Тренінг, який відбувся з 30 жовтня по 4 листопада 2023р у місті Бар (фото нижче), а також, його програма:

  1. Загальні засади побудови інформаційної архітектури вантажного автомобіля. Передача інформації з ліній зв’язку автомобіля. CAN шини. Побудова інформаційної системи її основі. Обмін інформацією та управління системами автомобіля через CAN шину. Пряме підключення до блоків для діагностики через CAN шину
  2. Робота із системою команд CAN шини. Використання програмованих комп’ютерних модулів для роботи з вузлами автомобіля через шину CAN. Пряме керування системами автомобіля Євро 5-6 через CAN шину.
  3. Паливні системи на автомобілях (Mercedes е6, DAF 105-106, Scania е5-е6, MAN е6). Пристрій, особливості роботи та діагностики систем. Основні несправності, їх попередження та ремонт. Робота з програматорами на автомобілях стандарту Євро 5-6
  4. Системи зниження токсичності на автомобілях Євро 5 та 6. Особливості роботи, обслуговування, діагностика та попередження відмов, основні несправності та їх усунення.
  5. Система підготовки повітря на сучасних автомобілях (APM) Конструкція, особливості роботи, діагностики та ремонту. Основні несправності та їх усунення. Особливості заміни
  6. Діагностика несправностей електронних блоків та компонентів автомобіля, їх ремонт та обслуговування, у тому числі не підключених до транспортного засобу (на столі), їх програмування
  7. Автономні обігрівачі. Конструкція та принципи роботи. Пошук несправностей, діагностика, ремонт та налаштування
  8. Причепи та напівпричепи. Система Knorr-Bremse TEBS. Заміна, параметрування та введення в експлуатацію. Особливості роботи, попередження відмов, основні несправності та їх усунення.
  9. Особливості роботи сканера JalTest із версією програмного забезпечення 23.2

    Тягачі стандартів Євро 6 для демонстрації  – DAF, Volvo, MB, MAN

    Причепна техніка – Wabco, Knorr-Bremse

 
 

Тренінг, який відбувся з 9 по 13 квітня 2024р у місті Бар (фото нижче), а також, його програма:

  1. Загальні засади побудови інформаційної архітектури вантажного автомобіля. Передача інформації з ліній зв’язку автомобіля. CAN шини. Побудова інформаційної системи її основі. Обмін інформацією та управління системами автомобіля через CAN шину. Пряме підключення до блоків для діагностики через CAN шину
  2. Робота із системою команд CAN шини. Використання програмованих комп’ютерних модулів для роботи з вузлами автомобіля через шину CAN. Пряме керування системами автомобіля Євро 5-6 через CAN шину.
  3. Паливні системи на автомобілях (Mercedes е6, DAF 105-106, Scania е5-е6, MAN е6). Пристрій, особливості роботи та діагностики систем. Основні несправності, їх попередження та ремонт. Робота з програматорами на автомобілях стандарту Євро 5-6
  4. Системи зниження токсичності на автомобілях Євро 5 та 6. Особливості роботи, обслуговування, діагностика та попередження відмов, основні несправності та їх усунення.
  5. Система підготовки повітря на сучасних автомобілях (APM) Конструкція, особливості роботи, діагностики та ремонту. Основні несправності та їх усунення. Особливості заміни
  6. Діагностика несправностей електронних блоків та компонентів автомобіля, їх ремонт та обслуговування, у тому числі не підключених до транспортного засобу (на столі), їх програмування
  7. Автономні обігрівачі. Конструкція та принципи роботи. Пошук несправностей, діагностика, ремонт та налаштування
  8. Причепи та напівпричепи. Система Knorr-Bremse TEBS. Заміна, параметрування та введення в експлуатацію. Особливості роботи, попередження відмов, основні несправності та їх усунення.
  9. Особливості роботи сканера JalTest із версією програмного забезпечення 24.1

  10. У роботі тренінгу прийняв участь представник компанії Knorr-Bremse із використанням станду (емулятора причепу) із системою TEBS G2

  11. Один день тренінгу був цілком присвячений роботі із студентами коледжу

 
 

Програма тренінгу, який відбувся  з  12 по 17 серпня 2024р у місті Бар

1. Загальні засади побудови інформаційної архітектури автомобіля. Передача інформації з ліній зв’язку автомобіля. CAN шина. Побудова інформаційної системи на її основі. Обмін інформацією та управління системами автомобіля через CAN шину. Пряме підключення до блоків для діагностики через CAN шину.

2. Паливні системи на автомобілях Євро 5 та 6. Будова, особливості роботи та діагностики систем.  Основні несправності, їх попередження та ремонт.

3. Системи зниження токсічності на автомобілях Євро 5 та 6. Особливості роботи, обслуговування, діагностика та попередження відмов, основні несправності та їх усунення.

4. Автомобілі Volvo із коробкою перемикання передач I-Shift Dual Clutch. Її діагностика, обслуговування, налаштування та ремонт. Особливості роботи, попередження відмов, основні несправності та їх усунення.

5. Система підготовки повітря на сучасних автомобілях (APM). Конструкція, особливості роботи, діагностики та ремонту. Основні несправності та їх усунення. Особливості заміни. Особливості використання ПЗ Jaltest Soft та “Knorr-Bremse Diagnostic” для роботи з APM

6. Діагностика несправностей електронних блоків та компонентів  автомобіля, їх ремонт та обслуговування, у тому числі не підключених до транспортного засобу (на столі), їх програмування

7. Knorr-Bremse у системах TEBS G2. Заміна, параметрування та введення в експлуатацію. Особливості роботи, попередження відмов, основні несправності та їх усунення. Особливості використання ПЗ Jaltest Soft та “Knorr-Bremse Diagnostic” на сканері Jaltest

8. Особливості роботи додаткового дилерського пакету “KB-Diagnostic” у складі сканеру “Jaltest” із системами виробництва “Knorr-Bremse

9. Особливості роботи сканера Jaltest із версією програмного забезпечення 24.2 Робота з додатковим ПЗ Jaltest Info Plus. Його можливості та застосування

 

Під час тренінгу у якості учбового знаряддя використовувалист автомобілі Volvo, DAF, MB та навчальний стенд причепних систем “Knorr-Bremse

 

З 17 по 22 лютого 2025р відбувся черговий тренінг присвячений вивченню особливостей програмного забезпечення Jaltest Soft & Info версії 24.3 та інтеграції в неї діагностичного пакету “Knorr-Bremse Diagnostic”

Програма тренінгу виглядала наступним чином:

  • Загальні засади побудови інформаційної архітектури вантажного автомобіля. Передача інформації з ліній зв’язку автомобіля. CAN шини. Побудова інформаційної системи її основі. Обмін інформацією та управління системами автомобіля через CAN шину. Пряме підключення до блоків для діагностики через CAN шину
  • Паливні системи на автомобілях Євро 5 та 6. Будова, особливості роботи та діагностики систем. Основні несправності, їх попередження та ремонт
  • Системи зниження токсичності на автомобілях Євро 5 та 6. Особливості роботи, обслуговування, діагностика та попередження відмов, основні несправності та їх усунення
  • Система підготовки повітря на сучасних автомобілях (APM) Конструкція, особливості роботи, діагностики та ремонту. Основні несправності та їх усунення. Особливості заміни. Особливості використання ПЗ Jaltest Soft та «Knorr-bremse Diagnostic» для роботи з APM
  • Діагностика несправностей електронних блоків та компонентів автомобіля, їх ремонт та обслуговування, у тому числі не підключених до транспортного засобу (на столі), їх програмування. Прошивка модулів ECU до автомобілів Volvo/Renault Євро 6.
  • Автономні обігрівачі Eberspaecher та Webasto. Будова та принципи роботи, обслуговування, основні відмови. Підключення як автономне так і на транспортному засобі. Діагностика, налагодження та ремонт
  • Особливості роботи додаткового дилерського пакету «KB Diagnostic» у складі сканеру Jaltest з системами виробництва Knorr-Bremse
  • Будова пневматичної мережі сучасного комерційного транспорту. Особливості її будови для тягача та причепа. Конструкція гальм та підвіски
  • Особливості роботи та налагодження систем EBS Gen 2 для причепів. Заміна модулів керування, їх введення в експлуатацію та налагодження. Узгодження гальмівних зусиль тягача та причепа. Основні відмови, їх діагностика, ремонт та попередження відмов
 
У якості учбового приладдя будуть застосовуватись модулі ECU до автомобілів Євро 6 Volvo/Renault, автомобілі стандартів Євро 5 та 6, причепи та  причепний навчальний стенд виробництва Knorr-Bremse повністю моделюючий причеп із системою EBS Gen2 (knorr-bremse
  
 

З 18 по 23 серпня наше підприємство планує проведення чергового тренінгу з діагностики вантажного транспорту на базі Барськогоь фахового коледжу транспорту та будівництва у м. Бар (Вінницька обл.)

Наразі остаточна програма ще на узгодженні. Попередній її зміст

  1. Загальні засади побудови інформаційної архітектури вантажного автомобіля. CAN шина. Обмін інформацією та управління системами автомобіля через CAN шину. Пряме підключення до блоків для діагностики через CAN шину
  2. Паливні системи на автомобілях Євро 5 та 6. Будова, особливості роботи та діагностики систем. Основні несправності, їх попередження та ремонт.
  3. Системи зниження токсичності на автомобілях Євро 5 та 6. Особливості роботи, обслуговування, діагностика та попередження відмов, основні несправності та їх усунення.
  4. Автоматичні коробки перемикання передач. Конструкція, особливості роботи, обслуговування та діагностики. Основні несправності та їх усунення
  5. Система підготовки повітря на сучасних автомобілях (APM) Конструкція, особливості роботи, діагностики та ремонту. Основні несправності та їх усунення. Особливості заміни. Особливості використання ПЗ Jaltest Soft та «Knorr-BremseDiagnostic» для роботи з APM
  6. Діагностика несправностей електронних блоків та компонентів автомобіля, їх ремонт та обслуговування, у тому числі не підключених до транспортного засобу (на столі), їх програмування. Функціонування підтримки «Центральний Сервіс» Його налаштування та функціонування. Он-лайн налаштування та програмування блоків керування.
  7. Будова пневматичної мережі сучасного комерційного транспорту. Особливості її будови для тягача та причепа. Конструкція гальм та підвіски.
  8. Особливості роботи додаткового дилерського пакету «KB-Diagnostic» у складі сканеру Jaltestз системами виробництва Knorr-Bremse
  9. Особливості роботи та налагодження систем EBS Gen 2 для причепів. Заміна модулів керування, їх введення в експлуатацію та налагодження. Узгодження гальмівних зусиль тягача та причепа. Основні відмови, їх діагностика, ремонт та попередження відмов.
  10. Особливості роботи сканера JalTest із версією програмного забезпечення 25.2 Робота з додатковим ПЗ Jaltest Info Plus. Його можливості та застосування

Остаточно програма буде сформован до 01 червня 2025 р.

Наразі цим пропонується остаточне формування тематики тренингу слухачами, які планують взяти в ньому участь. За саме вдумливе та цікаве питання для розгляту на тренинзі передвачена премія. Подача заявок по тематиці тренінгу приймається до 01.06.25р. Запропонована Вами тематика буде детально розглянута під час проведення тренінгу.

Тренінг плагується проводити на теріторії Барського коледжу транспорту та будівництва

У якості учбового знаряддя планується залучити тягачі – VOLVO/RENAULT, MAN, DAF Mercedes-Benz та причепи із чистемами WABCO та Knorr-Bremse

Умови участі:

  1. Тренінг проводиться з 18 по 23 серпня включно
  2. Стандартна вартість участі у тренинзі з підприємства – 360 Євро (сплачується в гривні) та включає ПДВ. Від підприємства може брати участь 1 або 2 слухача
  3. Наше підприємство забезпечує проживання та 3х разове харчування на час проведення тренінгу – 720 грн. з людини в день, включаючи ПДВ
  4. Враховуючи військовий стан та коменданську годину можливий заїзд 17.08 та виїзд 24.08. Про це потрібно попереджати завчасно.

Під час тренінгу дозволяється ведення слухачами відео та аудіо записи під особисте забов’язання їх нерозповсюдження.