jaltest-removebg-preview

+380-44-233 4681 +380-50-457 7770

Насоси та генератори

Наше підприємство з часу утворення спеціалізується на дизельних технологіях, які включають в себе обслуговування, ремонт та розробку систем керування як самим двигуном так і системою, яка використовує двигун як силовий привід.

Ми на Україні представляємо Європейського виробника систем діагностики та управління дизельної техніки фірми COJALI S.A. (Істанія). Тому нам доступні сучасні технології керування та діагностики дизельного обладнання.

Цим пропонується розробка, виготовлення та постачання дизельних приводів для роботи у складі насосних станцій систем зрошення та дизельгенераторів великої потужності. Можливе постачання як безпосередньо приводу, так і самої станції під ключ із заданими параметрами.

За базові двигуни використовуються страхові двигуни типу Volvo Penta DXi13 екологічного стандарту не нижче Євро5. Це двигуни стаціонарної установки, призначені для автономної роботи. Всі ці двигуни Volvo Penta DXi13 попередньо проходять повне обслуговування в підрозділах Volvo Motors з наданням гарантії від виробника.

В залежності від технічного завдання можливе постачання самих двигунів із системою керування  потужністю від 300 до 500 kWt і крутним моментом до 3500 н/м. Дані енергетичні установки можуть комплектуватися насосами та генераторами різних типів, що визначатиме експлуатаційні характеристики системи, а саме продуктивність та керованість. Ці двигуни при використанні для насосних станцій дозволяють прокачувати об’єм води починаючи від 1200м3 на годину і більше.

Станом на сьогодні нами виготовлено та введено в експлуатацію понад 10 насосних станцій, які вже працюють понад 5 років.

Цей виробник двигунів обраний із розрахунку високої надійності в експлуатації, великого запасу по моторесурсу двигунів, зручності в обслуговуванні та вільної наявності запчастин на ринку, що повністю компенсує його відносно високу вартість.

До складу установки входить наступне:

·         безпосередньо сам двигун Volvo Penta DXi13, який пройшов повне попереднє обслуговування із заміною всіх розхідників при напрацюванні до 5000 мотогодин

·         система автоматики, розроблена та виготовлена нашим підприємством для управління всіма параметрами двигуна

·         двигун і система управління забезпечують крутний момент у робочому діапазоні оборотів не менше ніж 2600 н/м (можливе збільшення крутного моменту та загальної потужності в робочому діапазоні оборотів без зменшення моторесурсу двигуна за рахунок високого конструктивного запасу та надійності самого двигуна)

·         Система управління забезпечує роботу двигуна в діапазоні оборотів від 1000 до 1600 об/хв, що дозволяє регулювати потік води та тиск у системі зрошення, при використанні у складі насосної станції.

·         Системою керування постійно контролюються робочі параметри двигуна з можливістю їхнього контролю стандартними засобами діагностики дизельних двигунів

·         Система керування дозволяє виводити на екран монітора основні параметри двигуна та дозволяє підключення спеціалізованих діагностичних систем для налаштування. Система керування комплектується монітором 7”

·         Система керування та автоматики виконує аварійну зупинку двигуна при виникненні несправностей, як у самому двигуні, так і в механічних вузлах станцій для запобігання руйнуванню двигуна, карданної передачі та насоса або генератора

·         запуск двигуна, його вихід на робочий режим та зупинка здійснюються повністю в автоматичному режимі без втручання персоналу Замовника

·         На двигуні під час введення в експлуатацію та випробуваннях проводиться заміна всіх витратних матеріалів та елементів з низьким залишковим моторесурсом

·         Витрати палива при максимальному навантаженні для двигуна 350 kWt становить до 75л ДП на годину. Але оскільки двигун перебуває постійно в «недозавантаженому» стані, реальна витрата палива не перевищує 65-70л ДП. Цей недозавантажений стан істотно продовжує сумарний запас моторесурсу двигуна.

·         Система управління двигуном має модульну будову. Це дозволяє при встановленні в одному місці кількох насосів, здійснювати єдине загальне керування системою подачі води в систему зрошення повністю в автоматичному режимі, враховуючи зміни у потребі води (перехід на інший режим роботи відбувається при відстеженні загальних витрат води)

·         На маховику двигуна встановлюється перехідна демпферна муфта власної конструкції, яка запобігає механічному виходу з ладу карданної передачі

·         Єдине завдання операторів Замовника зводиться до своєчасного обслуговування двигунів та після запуску двигуна встановлення необхідних параметрів його роботи

·         Робота системи автоматики побудована таким чином, що після команди на запуск від оператора, відбувається початкова перевірка функціонування всіх систем двигуна, його виведення на робочий режим, а потім оператору надається можливість встановлення робочих параметрів. У разі невідповідності контрольованих електричних або механічних параметрів всієї системи на базі двигуна на монітор видається повідомлення про відповідну помилку та система блокується із аварійною зупинкою двигуна.

·         Використання стандартного двигуна дозволяє легко вирішувати питання із запчастинами та витратними матеріалами – вони є на будь-якому автомобільному сервісі

Крім зазначеного вище, при постачанні входять роботи з введення рухової установки або повністю  станції в експлуатацію у Замовника під ключ

На двигун або повністтю станцію встановлюється гарантія терміном 12 місяців, за умови дотримання сервісних протоколів обслуговування та використання дозволених витратних матеріалів.

При експлуатації відповідно до технічних умов та своєчасного обслуговування загальний запас моторесурсу самого двигуна становить не менше 10000-15000 мотогодин

Термін постачання двигуна для приводу, як і всієї станції з урахуванням проведення монтажних робіт з пуско-налагодженням, становить від 2,5 до 3 календарних місяців з моменту замовлення. Цей термін залежить від термінів постачання імпортних комплектуючих та виготовлення системи керування.

 

Вартість привідного двигуна, або повністтю станції визначається на підставі технічного завдання виходячи з технічних характеристик, що реалізуються.